dimecres, 24 de desembre del 2008

ACTIVITATS GENT GRAN febrer-maig 2009

Ja teniu a la vostre disposició les Activitats per a la Gent Gran de febrer a maig de 2009. Una oferta amplia que vol abastar tots els aspectes de la vida activa de les persones grans, des de l’activitat física i la vida saludable, a la cultura i la formació.
INFORMACIÓ GENERAL Totes les activitats són gratuïtes. És necessari presentar el carnet de Barberà Gran per fer la preinscripció i la inscripció. Places limitades.
INSCRIPCIONS Les preinscripcions es faran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del passeig Dr. Moragas, 224, del 19 al 21 de gener, de 9 a 14 h. El dia 22 de gener a les 10 h es realitzarà un sorteig amb totes les preinscripcions al Centre Cívic Ca n’Amiguet. El número que surti determinarà l’ordre segons el qual es portaran a terme les inscripcions a les diferents activitats. El dia 23 de gener es publicaran les llistes al taulell d’anuncis de les OAC amb les dates i horaris d’inscripció definitius segons l’ordre resultant. El dia 26 de gener s’iniciaran les inscripcions a totes les activitats a les OAC

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvolguts grans navegants,
Un bon amic m'ha fet arribar el vostre bloc per avisar-me que el conte que vau publicar en forma de carta d'amor el febrer passat, signat per la senyora Cristina Bergués, està pràcticament copiat d'un conte que jo vaig escriure i que va aparèixer al suplement del diumenge del diari AVUI ja fa anys i que també podeu llegir publicat al llibre El secret de la persiana, ed. Baula. L'única diferència és que en el conte original l'objecte era un xumet i la senyora Bergués canvia el xumet pel tabac. Pel que fa a la resta del conte, si us el mireu, vosaltres mateixos podreu comprovar que està gairebé copiat del tot.
Ben cordialment,

Hermínia Mas

navegantsdebarbera ha dit...

Benvolguda Hermínia Mas,
Em va sorprendre molt el teu comentari . Reconec que l’ estil del meu escrit està basat en una carta que vaig trobar en un llibre de text , però en el que no estic d’acord en que és una còpia. A part de tractar-se de objectes diferents, el significat del text també ho és. És què el xumet es perjudicial per la salut i mata a poc a poc? És què alguna mare s’oposa a la relació que pugui tenir l’infant amb el xumet?. No es ben rebut el xumet en alguns llocs?. I així podria seguir. A més si no recordo malament el que jo vaig llegir era bastant més llarg i més enrevessat.
T’agrairia que si tens alguna cosa més a comentar ho fessis personalment enviant-me un correu a mbergues5@yahoo.es
Salutacions i Bon Any Nou.

Cristina Bergués